- Sīkdatnes, kas nodrošina Jūsu pieprasīto pakalpojumu darbību.
- Sīkdatnes, kas NIC sniedz informāciju par interneta vietnes www.nic.lv apmeklējumu un kuru izmantošanai ir nepieciešama Jūsu piekrišana.
Facebook pēkšņais lēmums liegt iespēju sekot un dalīties ar Austrālijas ziņu izdevēju saturu, ir licis tā lietotājiem aizdomāties: “Kur garantija, ka mana Facebook lapa nākotnē būs pieejama?”.
Uzņēmēji bieži jautā: “Kam man vajadzīga mājaslapa, ja man jau ir Facebook lapa?” Un atbilde ir vienkārša: “Jums nav Facebook lapa! Facebookam ir lapa ar Jūsu vārdu.”
Izmantojot sociālos mēdijus, uzņēmēji var sasniegt lielu auditoriju, visi nepieciešamie rīki tam jau ir izveidoti. Taču vai Jūsu uzņēmuma izaugsme ir ilgtspējīga, izmantojot tikai Facebook lapu? Lūk 4 iemesli, kāpēc Jums ir nepieciešama mājaslapa, pat ja Jums jau ir savs Facebook uzņēmuma konts.
Sociālo mediju platformās Jūs tikai nomājat vietu! Jūsu iespējas ierobežo to izkārtojums, pakalpojuma nosacījumi un funkcijas.
Jūsu Facebook lapa ir iepriekš definēta veidne, kuru nevar ne mainīt, ne modificēt. Vienīgais, ko varat darīt, lai to personalizētu, ir pievienot savu profila attēlu, vāka foto, aplikācijas un apraksta informāciju. Tāpat te pastāv mūžīgais jautājums, kas notiks, kad šī sociālā mediju platformas popularitāte samazināsies? Svarīgi ir atcerēties, ka Facebook ir bezmaksas rīks, un ieviešot jaunas izmaiņas, Jūsu uzņēmums tiek pakļauts Facebook “žēlastībai”. Neviens nevar garantēt, kas un kā mainīsies tālāk.
Kad Jums ir sava mājaslapa, noteicējs esat Jūs. Tikai Jūs paši varat izlemt, kādu saturu tajā ievietot, kā to vizualizēt, kādi ir Jūsu pakalpojuma nosacījumi un kā vēlaties mijiedarboties ar saviem klientiem.
Kad esat izveidojis savu mājaslapu, neviens Jums to nevar vairs atņemt, un tā kļūst par Jūsu uzņēmuma galveno virtuālo biroju. Sociālo mediju platformas un e-pasta kampaņas ir lielisks rīks, kas palīdz Jums piesaistīt potenciālos klientus, pārvirzot tos uz Jūsu galveno biroju - mājaslapu.
Dati ir vērtība, kas palielina organizācijas efektivitāti. Jūsu mājaslapas datu analīze (Google Analytics) var sniegt bagātīgu informāciju par Jūsu klientiem, viņu apmeklētajām sadaļām, to, cik ilgi viņi pavada laiku Jūsu mājaslapā, kur viņi atrodas un vēl daudz ko citu.
Savukārt Facebook saviem lietotājiem tikai parāda, cik cilvēkiem patīk Jūsu lapa vai ziņa. Datus Facebook apkopo, taču ar tiem bez maksas nedalās.
Cilvēki parasti uzticas vairāk tiem uzņēmumiem, kuriem ir izveidota sava mājaslapa, nevis tiem, kuri izmanto tikai Facebook lapu. Biznesa mājaslapa ir uzticības žetons.
Ne tikai klienti, bet arī meklētājprogrammas piešķir nozīmi uzņēmumiem, kuriem ir sava mājaslapa.
Mūsdienās arvien izplatītāka ir arī Facebook kontu zagšana, kurus vēlāk atgūt ir ļoti sarežģīti. Piemēram, pagājušā gada septembrī “Dienas Biznesam” tika nozagts Facebook konts ar 26 tūkstošiem sekotāju un līdz šim mirklim to atgūt nav izdevies. Arī dziedātājam Intaram Busulim ir gadījies līdzīgi.
Jūsu mājaslapai var veidot rezerves (backup) kopijas, taču Facebook konta saturam nē. Ja Jūsu uzņēmumam ir savs Facebook konts, visiem tā administrātoru kontiem nepieciešams pieslēgt divfaktoru autentifikāciju (2FA).
Vai Facebook lapa var aizstāt mājaslapu? Atbilde ir NĒ, taču tās var viena otru papildināt. Facebook labi kalpo kā tiešsaistes mārketinga rīks, kas palīdz palielināt Jūsu klientu sasniedzamību un mājaslapas apmaklējumu.